Autor: 021.rs

Novi Sad
28.03.2019.
12:51 > 13:14
Saobraćaj u Kisačkoj ulici zaustavljen je nakon što je autobus na liniji 22 pregazio biciklistu i naneo mu teže povrede.
  • Detelinarac

    02.04.2019 05:15
    Postoje kamere
    Ja vozim pijan bicikli i uvek sam kriv. Brz oporavak biciklisti i vozaču Gsp_a. Nema nepogrešivog učesnika u saobraćaju. Postoje razne grupe vozača, svako zna kojoj grupi pripada. Treba da radi i da prepoznaje greške koje pravi pa i Ja. Reagovanje u nadolazecim situacijama je kod svakog drugačija. Predviđanje i iskustvo saobraćajne kulture jedno od učesnika može da spreči ovakav ishod. Naravno da nemoze uvek da se izbegne nemili događaj jer se i meni događaja da odlutam, zacinjavam kobasice, prelazim sa biciklom na crveno i izbegnut je nemili događaj zbog svesnog vozača. Ili umor kod učesnika u saobraćaju isto bitan faktor svima se dešava da su tempirane bombe na putevima. Dva od mnogobrojnih slučajeva. Nikog od oboje netreba osuđivati. U kišackoj postoji sve crno na belo,bitno je da se oboje oporave o ovakvih po meni stresnih situacija.
  • Vlada

    31.03.2019 11:28
    @Лиман држава

    Mogao bi treći ćirilični nik da smisliš, sad je već patetično.
  • Лиман држава

    30.03.2019 23:44
    @ Vlada
    цццц

    Get a life!
  • dijasporac

    30.03.2019 22:50
    @Biciklista
    A u Srbiji nemas bahate vozace na svakom cosku? Saobracajni propisi se postuju, vozaci su uvidjavni ka drugim ucesnicima u saobracaju (kako pesacima, bicikllistima tako i drugim vozacima)? Pa onda nismo ziveli u istim Srbijama, ti zivis u nekoj paralelnoj, naprednoj, u nekoj gde sve ide kao po loju...

    Uzgred, biciklisti nisu nikog zgazili ili ubili na pesackom prelazu, biciklistickoj stazi ili na obicnom drumu, naprotiv, vozaci njih gaze, ubijaju, izguravaju sa puta. No, i to je odraz opste kulture u Srbiji, nasilnici se bune ako nejac pokusava da se izbori za svoja prava. Dzamahirija u svim pogledima.
  • ubijate sa proverom

    30.03.2019 19:29
    Odavno govorim da pametni ljudi u Novom Sadu ne voze bicikl po kolovozu ali džabe ubiju me minusima svaki put. S obzirom na očajnu saobraćajnu infrastrukturu i još goru kulturu svih učesnika u saobraćaju može se reći da to još dobro sve i prolazi. Definitivno imamo daleko više sreće nego pameti. Bude i komičnih situacija kada čovek od osamdesetak godina krene da "pretrčava" bulevar van pešačkog prelaza izmedju gomile automobila. Jedva je mogao da hoda a kamoli da trči a da bi tako izgledalo počeo je da se trese kao da ga udara struja kako bi delovao užurbano. Normalno morao sam da zaustavim vozilo na sred puta dok deka prodje i dobro se ismejem.
  • Iju naopako!

    30.03.2019 18:28
    Dr no@
    Izdao te "poriluk", kanda ti bas i nisi "Vojvodjanin", nego ili Krajisnik ili Hercegovac, kod nas u Vojvodini se kaze "praziluk"!
  • Vozač

    30.03.2019 17:55
    @ Vlada
    E baš si navalio. Meni sigurno nećeš podleteti, ja stajem i pešacima i biciklistima, jednostavno tako vozim i to je to. A ti bolje nađi bezbedniji način da zaradiš, možda to ne pokrije trošak za sanduk. Ajd' uzdravlje i sve najbolje!
  • Vlada

    30.03.2019 15:00
    @Mоћни Совјет

    Sprdnja za ćirilicu nije bila vezana za samo pismo, nego što promeniš nik, a ostaviš ćirilicu, sadržaj i ton, pa misliš da si neupadljiv - i to si toliko ubeđen da ti je prošlo da se još raspravljaš o ćirilici, na kojoj baš i nisi toliko pismen koliko veruješ.

    A što se tiče propisa, jedva čekam da nekom od vas nadobudnih tumača 'podletim pod točkove' - ja ću se izvući sa ogrebotinom i par stotina hiljada dinara odštete, a vi sa oduzimanjem vozačke, uzimanjem manjeg kredita i novim znanjem o saobraćajnim propisima.
  • banens

    30.03.2019 00:10
    @vozač svega
    Bicikli se preko pešačkog gura, ne vozi se...
    Juče vozim od Jodne banje, njih petoro na biciklima voze kroz najveću gužvu, između autobusa i kola, po sredini desne trake i ne uzbuđuje ih ništa, na sirenu odmahuju... I ko ce biti kriv, a biciklisticka na 2m desno prazna. Naravno posle toga, na semaforu kod Futoske, pošto je bilo crveno, svi grupno levo po zebri, medju pešake....
  • BulevarEvrope

    29.03.2019 19:57
    pre svega ljudski se izivinjavam zbog neprikladnog komentara jer ipak covek je doziveo tesku nesrecu, a moja konstatacija se odnosila na generalno stanje i to iskljucivo na bahate bicikliste.

    @dijasporac moji su se dosli u Vojvodinu davno davno, dok tvoji ne znam na kojem su evolucijskom nivou billi. fino podnesi zahtev pa cu ti priloziti svu neophodnu dokumentaciju.

    sto se tice mog ucesca u novosadskom krvavom saobacajnom frontu ja spadam u neutralne pesake pacifiste. dosta pesacim, a nagledao sam se bas bas svega i svacega, za razliku od tvojih navedenih kanadskih anegdota sa srecnim krajem.
    koliko je Novi Sad idealan za voznju bicikala vidimo na zalost po crnim hronikama.
    znaci kad god sam na ulicama biciklisti iz kategorije sivonje/kamikaze non stop prolecu, izlecu,ulecu,prelecu.
    da bi se ljudski zivoti sacuvali mozda bi dobro bilo uvesti biciklisticke sate, tada samo da se dozvoli voznja biciklistima.
    koliki je tacan broj nezgoda na dnevnom nivou trebalo bi anketirati i mnogobrojne servise bicikala.
    a o vozacima automobila nekom drugom prilikom ...
  • Posmatrač

    29.03.2019 19:45
    Zakon o bezbednosti saobraćaja, poglavlje 7. (Prvenstvo prolaza), član 47, stav 6:

    "Vozač koji pri skretanju vozila preseca biciklističku stazu ili traku, dužan je da propusti vozila koja se kreću stazom, odnosno trakom."

    I to je jedina situacija gde biciklista ima prvenstvo. To što vozači propuštaju bicikliste koji kamikazno jure preko pešačkog prelaza (čime biciklisti čine prekršaj) ili duž biciklističke trake (jer ne čitaju ZOBS) je izraz straha vozača da ne robijaju zbog nepismene budale na biciklu ili džentlmensko ponašanje.
  • Mоћни Совјет

    29.03.2019 17:44
    @Vlada
    Gari moj, u pravu si. Nik jeste nastao iz sprdnje kao komentar još pre par godina. Kasnije sam čitao o sovjetima-savetima još iz vremena Carske Rusije pre nego su ih boljševici preuzeli, dopalo mi se, pa sam isti zadržao.

    Što se tiče ćirilice, ona je moje kulturno-istorijsko nasleđe i koristim je kao i moji preci koji su ovde došli još pre par vekova. U Vojvodini je to dozvoljeno, koliko znam. Mogao sam pisati i na Madjarskom, mada pitanje je da li bi ti razumeo, a i da li bi moderator odobrio. Razumem ga, slabije pišem ali bih se pomučio. Zar sam ja jedini na 021 koji piše ć.

    A što se tiče odgovora, smatram da si isti dobio, što od mene, što od drugih. Ni sam nisam verovao pa sam tražio. Pročitaj i deo o maloletnicima na biciklu. Apsurdno jeste, kao i štošta u ovoj zemlji! Treba uložiti vreme i trud,a ja da ti sažvećem neću. Već sam ti poslao sažetak ali ti se ne dopada.
    Mogao si pitati i saobraćajca ili u nekoj Auto školi ali si i za to lenj.

    Budi zahvalan što si možda nešto saznao, da ne podletiš pod točkove nekom. Džaba i sud ako si pogažen.

    Odgovor pisanim latinicom da bi se ti manje jedio.
    Pozdrav.
  • Vozač svega i svačeg

    29.03.2019 17:31
    @Vlada
    Prijatelju, ja sam dobronamerno ostavio komentar. Ako u ZOBS ne piše da vozač mora propustiti biciklistu, onda i ne mora. A ti izvoli isprobaj da li mora. Zaista ti želim da budeš u pravu, ali nisi. End of story za mene. Pozdrav!
  • Vlada

    29.03.2019 15:40
    @Vozač svega i svačeg

    Znači ne piše nigde, nego se ovde izvlače zaključci? Kapiram da će biti urnebesno kada Mоћни Совјет/Лиман држава i slični krenu da testiraju svoje 'zaključke' pred sudijom za prekršaje.
  • Гордана

    29.03.2019 15:29
    мобилни
    Више пута сам имала прилику да видим бициклисту како вози без руку и прича телефоном, а такође возаче ГСП, причају телефоном, а левом руком о ридржавају менјач, левим лактом волан, а у десној руци телефон.
  • Vozač svega i svačeg

    29.03.2019 12:20
    @ Vlada
    Veruj mi, koliko god je to možda nespretno izneto u prethodnim komentarima, čovek je u pravu. Ni ja nisam bio siguran i uzeo sam ZOBS da proverim. Problem je u tome što u njemu NIGDE NE PIŠE da je vozač u obavezi da propusti biciklistu na prelazu biciklističke staze preko puta. Za pešake eksplicitno piše da imaju prednost, za bicikliste ne. Nelogično, znam, jer idu jedan pored drugog, ali dok ne isprave zakon, tako je.
  • Mastodont

    29.03.2019 10:39
    @Biciklista

    Dijasporac je izneo prilično verovatnu tvrdnju i svi ostali idiotluci koje 'BulevarEvrope' bulazni ovde samo joj još više govore u prilog. A ako je tebe dobro opisao, super, nađite se posle na terapiji, umesto da gnjavite druge.
  • Vlada

    29.03.2019 09:37
    @Mоћни Совјет

    Još jednom bih te zamolio, vlasniče hrpe blesavih ćiriličnih nikova, da napišeš gde to tačno stoji u ZAKONU, kao što si tvrdio, a ne Okanovićeva vantrzanja.
  • Biciklista

    29.03.2019 09:22
    @dijasporac
    Prestani da svoje pogrešne, ksenofobne pretpostavke tretiraš kao argumente. Čovek je izneo zapažanje koje uopšte nije daleko od istine. Biciklisti bi trebalo da rade na povećanju svoje kulture saobraćaja, a ne na vređanju.
  • Milovan

    29.03.2019 08:21
    @BulevarEvrope
    Evo jedan Vaš komšija mi je javio da ste primili e-mail sledeće sadržine : "Apoteka "Janković" obaveštava svog klijenta da su lekovi za smirenje stigli. Molim Vas da pošaljete nekoga da preuzme tablete."
    Sad je sve mnogo jasnije. U početku sam mislio da ste bezobrazni, ali sad vidim da ste ozbiljno bolesni.
  • Svinjac

    29.03.2019 07:44
    IQ nam je 0
    Citam kako delite ljude na prevozna sredstva kojim se prevoze?!?! Vi kazete da ja kad izadjem iz kola i sednem na bajs, ili obrnuto, postajem bahati zli vuk?! A kad sam motorom onda sam verovatno sam djavo?! Ja bih rekao da je do ljudi a ne do vrste vozila kojim rukovode, jedino za taxiste ne vazi ovo pravilo, oni kao da su od iste zle majke rodjeni ali mogu da ih razumem, ko je ceo da u ovakvom saobracaju ne moze da bude normalan. I vozacu autobusa i povredjenom zelim brz oporavak.
  • KirkaYU

    29.03.2019 06:44
    @BulevarEvrope
    Nije mi bilo jasno čime se ti drogiraš, ali kad pročitah deo tvog komentara "voze neka smesna i cudna bicikla", shvatila sam sve.
  • dijasporac

    29.03.2019 00:00
    @Bulevar Evrope
    Sine, dok je takvih kao ti Ujvidek ce biti sve veca kasaba. No i normalno je to, u vasim brdsko-planinskim zavicajuma se bicikla nije koristila kao prevozno sredstvo a kad ste smogli mogucnosti da se smestite u neki nemacki krsh star 10 godina (golf 2 ste za razliku od Dragana Torbice ipak prevazisli) doope vam ne izlazi iz njega.

    Novi sad je idealna grad za biciklizam, ravan kao tepsija, i to bi trebala da bude buducnost saobracaja u gradu. Em zdravo, em jeftino.
  • Daniel

    28.03.2019 23:36
    #bulevar evrope
    Nije u redu da psujem, ali predlazem da administratori tebi zabrane dalje ostavljanje ovakvih komentara,, i da, izadji malo iz auta, zdravije je a i mozda izgubis koju kilu..leto je blizu..
  • Dragan

    28.03.2019 22:50
    @комша
    Jel i svoju decu učiš da ne trebaju znati osnovna pravila saobraćaja???

    To što nema položeno, ne znači da kao učesnik u saobraćaju ne treba da zna osnovna pravila. Ako ništa drugo, bar zbog svog života!
  • BulevarEvrope

    28.03.2019 22:24
    novosadski pohmanitali biciklizam ili patobiciklizam je prerastao u kolektivnu histeriju. moze se cak svrstati i u narkomaniju.
    prilikom voznje (ako se to uopste i moze nazvati voznjom) pohmanitali biciklista je u stanju transa i njegove mozdane aktivnosti su slicne kao kod nekih korisnika narkotika.
    postoje dve vrse biciklista, jedni sto voze neka smesna i cudna bicikla i ponasanje im je kao kod osoba pod uticajem marihuane. tako lelujaju tamo vamo, bez jasnih ciljeva i odredista. dok ovi drugi, koji cine vecinu, vise podsecaju na amfetamince (ekserashe i spidashe) i njima je primarni cilj da sto brze predju rastojanje iz tacke A u tacku B. Prosecna vremenska razdaljina od A do B, prosecnog patobicikliste se konstantno smanjuje a time se konstantno povecava rizik voznje te opasnost po sebe i druge.
    Apelujem na nadlezne, konkretno na ostatke nekadasnjih medicinskih ustanova da se nesto preduzme u cilju suzbijanja ove epidemije. Brojke povredjenih i poginulih rapidno rastu. Ukoliko se ovo nasilje nastavi angazovati lovce i vojne i policijske snage u cilju postizanja mira na ulicama.
    Znam da se na jednom od mnogobrojnih smerova na FTNu radilo na egzoskeletu za (pohmanitale)bicikliste ali nisam siguran sta se desilo sa tim projektom.
    u svakom slucaju stanje je i vise nego zabrinjavajuce.
  • Marko

    28.03.2019 20:39
    Ljudi pazite se i pazite druge...
  • Luk

    28.03.2019 20:09
    @Лиман држава
    To nažalost jeste u ZOBS-u, odnosno ako sam dobro razumeo, nigde ne piše konkretno u zakonu da je to tako, nego prosto nije definisano da biciklisti da imaju prednost. Što je naravno potpuno nelogično, auto će da stane pesaku, a biciklistu će da pogazi... Ipak, na semaforima kad im je zeleno, biciklisti imaju prednost, takodje tamo gde nema semafora u slučaju da motorno vozilo skreće, pa onda seče biciklističku stazu, takođe i imaju prednost.
    Ovde nije baš jasno šta se desilo, da li je biciklista išao pešačkim prelazom, što ne bi smeo ili se uključivao u Kisacku kolovozom.
  • Mоћни Совјет

    28.03.2019 20:00
    @Vlada
    Ако си возач требао би да знаш опште правило раскрснице. Лењ си очигледно да прочиташ.

    Ево ти сажето:
    https://www.blic.rs/a-m-p-article?uuid=1add36dd-fa11-4df0-9558-86fd8c8ac0ea&type=article&id=PULS_CMS-Article-1add36dd-fa11-4df0-9558-86fd8c8ac0ea&gem_id=zD3glD.iI8ED_ubbOnh7FcdS7zX8bQLmzZY1_x0bPtn.Z7
  • комша

    28.03.2019 19:33
    @Лиман држава

    Да али као возач мораш да имаш на уму да бициклиста можда не зна правила саобраћаја, тј нема положену ниједну категорију, нити је у обавези. Па зато ја увек пазим кад видим бициклисту.
  • Niko

    28.03.2019 19:31
    Biciklista pod uticajem alkohola udario u autobus to se desilo danas, da ne bude zabune.
  • Novosađanka

    28.03.2019 18:56
    Žao mi i jednog i drugog....
  • Alex

    28.03.2019 18:40
    Ovo je grad kaubojskog saobraćaja u kom kola parkiraju na biciklističkim i pešačkim stazama, pešaci pretrčavaju bulevare i ponašaju se krajnje neodgovorno prema sebi i drugima, a biciklisti najčešće ne poštuju nikakva, pa ni pravila pristojnosti. Ovo je grad kaubojštine, naravno, u svakom pogledu. Biciklista sam tokom cele godine. Uzgred, ostavite majke s kolicima na miru, znate dobro na šta liče trotoari, pre svega oni pod behatonom i slivnicima dubine seoskog jendeka. Svirnite im, svaka se pomeri i izvini.
  • Vlada

    28.03.2019 17:37
    @Лиман држава

    Evo ja bih proverio, ali kad si tako samouveren, greota bi bila da ti uskrati priliku da nam svima kažeš gde to tačno piše u ZOBS.
  • Aleksa

    28.03.2019 16:34
    Eh...
    Vozim bicikl, ali vozim i kola. Znam kakvih budala ima sto voze kola, pa pazim jako, na biciklu. I obrnuto važi.

    Pre par dana kolima pored promenade, ja u 3 levoj traci od spensa prema bulevaru idem, a tip iza promenade izlazi kolima, i PRAVO U TREĆU TRAKU. Kocio sam i popeo se na razdelno ostrvo do pola, da bi bolid pogledao levo kad sam stao na 10cm od njega. Šta reći, a nekog ne ubiti?
  • Лиман држава

    28.03.2019 16:34
    Правила
    Возач сам више од 20 год., бициклиста још дуже и наравно пешак, да не буде забуне.

    Правило које доста бициклиста не зна: ако си на бициклу и возиш-прелазиш на прелазу који, иако је у продужетку б. стазе, а не постоји светлосна сигнализација, је да возач у возилу НЕ МОРА да стане јер је то укрштање са путем са првенством пролаза (бицикли је возило)!
    Ако сиђе са бицикла и гура га, возач МОРА да га пропусти!
    Проблем настаје када возач ово зна, а бициклоста не.

    Проверити у ЗОБС, ако не верујете.
  • deda

    28.03.2019 16:21
    a kako bi bilo da se manemo rasomona pa da pre neg' ispljujemo vozace ili bicikliste sacekamo dok bar uvidjaj zavrse.....
  • dijasporac

    28.03.2019 16:02
    O saobracajnoj "kulturi" u Srbiji najbolje govori anegdota od pre 3 godine. Vozi mene rodjak, inace miran porodicni covek koji ima automehanicarsku radionicu, bili smo negde u Jevrejskoj na semaforu, 5-6 u koloni. Prva u koloni, neka zena se verovatno zamislila i nije odmah krenula pa iza pocinje serija sirena, nerviranje. Krenemo i dokaci nas sledeci semafor, mi prvu u koloni i kaze rodjak "Pazi sad ovo". Pali se zeleno, on ne krece, otvori prozor od kola, izbaci lakat (inace vozi musterijin crni audijev Q7) i ceka 5 sekundi, iza tisina, niko da sedne na sirenu... k kaze "Eto u kakvom gradu zivimo, sve bahati ljudi ali samo dok ne osete opasnost".

    Ilustracija druga, dosao ovde u Kanadu prosle godine covek iz Novog Sada i kupio vespu za snalazenje po gradskoj guzvi, resio da koristi srpske fazone za probijanje kroz guzvu (prolaz pored kolone automobila na semaforu, stajanje ispred kolone dok se ceka zeleno, voznja po liniji izmedju dve kolone), uradio to par puta dok su ga ostali vozaci gledali sokirano. Posle par dana naleteo na pandura u civilnim kolima, ovaj ga olesio za takvu voznju (krsenje propisa, nasilnicka voznja, voznja iznad dozvoljene brzine), dobio takvu novcanu kaznu, inegativne poene da ce mu trebati par godina da se oporavi. Psuje drzavu (ovdasnju) kao kocijas, ne moze da zivi on u tako krutoj drzavi, ovde su ljudi glupi i zaostali, samo da zaradi neku kintu i bezi odavde...
  • Stvarno

    28.03.2019 16:02
    Jezivo
    Svaki dan vozim i baš tu iz Temerinske skrećem desno u Kisačku. Nikada, ali nikada nisam videla da je pešak ili biciklista pogledao da li ide neko vozilo. Učesnici u saobraćaju su svi, i pešaci i biciklisti i vozači. Svi moramo da gledamo. Međutim, u praksi je to prepušteno samo vozačima.
    Strašni su vozači malih motora, uvek se provlače i voze tj. obilaze sa desne strane.
    Kako grane proleće, kada sedam za volan, kao da u rat idem.
    Ne znam zašto je teško pogledati levo i desno i stajati na pešačkom udaljen od bankine.
  • CC

    28.03.2019 15:54
    Mozda ima veze sa tim sto u Novom Sadu ima 8 puta vise automobila nego sto saobracaj moze da podnese.
  • Сребрни летач

    28.03.2019 15:38
    Забранити бицикле
    Предлажем да се ЗАБРАНИ вожња бицикла у граду, а да се бициклистичке стазе претворе у паркинг простор.
  • Drum

    28.03.2019 15:34
    Ma saobraćaj je blago rečeno užas. Mnogo ih je bahatih, kako pešaka, tako i biciklista i vozača motornih vozila.
    S tim da bi kao najgore naveo pešake i motoriste. Najranjiviji su, a najmanje paze na sebe.
    Koliko sam puta video da pešak izađe na kolovoz bez da pogleda levo ili desno, kako na pešačkom, tako i van pešačkog. A nije ni bitno je li pešački ili ne, pešak se mora uveriti da je bezbedno da pređe ulicu. Vozači ne mogu da voze 5 km/h, a takođe ne mogu ni da zaustave vozilo ako pešak bez gledanje izleti pred vozilo na malom rastojanju. Ja sam već imao tako par situacija, gde me Bog ili sreća spasili da ne pogazim ih. Od tih par puta samo je jednom bilo na pešakom.
    Ali kako mi smetaju pešaci na bic. stazi, tako mi i kao pešaku smetaju biciklisti koji voze trotoarom. Istina vozim i ja nekada, ali to bude brzinom pešaka i debelo pazim da ne ometam pešaka i to samo kako bi prišao ulazu ili već gde trebam, pa moram preći trotoar.
  • marko

    28.03.2019 15:28
    Bog je budale posejao ravnomerno po ovoj planeti tako da možemo uzeti za fakat da ima jednako puno budala na biciklima koliko i za volanom. Međutim:

    Budala na biciklu je opasnost za sebe samog, eventualno može lakše povrede da nanese nekom drugom. Nije se desilo poslednjih 30 godina da biciklista prouzrokuje nekome teške telesne povrede, a kamoli da ubije nekog u saobraćajnoj nezgodi.

    Budala u motornom vozilu je opasnost za sebe i sve oko sebe. Svakog dana neko u ovoj zemlji pogine od posledica udesa direktno u vezi sa motornim vozilima.

    Mislim da je svaka rasprava u vezi toga ko treba "više da pazi" suvišna jer je očigledno da su to vozači motornih vozila. Kad sednete za volan to vam je kao da ste pištolj uzeli u ruku, čuvajte se drugih ali što je još važnije čuvajte druge od sebe.
  • Pera

    28.03.2019 15:18
    @Nsadjanin i slični
    Biciklista sam a završavam časove vožnje upravo. Znam skoro sve biciklističke staze u Novom Sadu i vozio sam svuda. Takođe sam imao priliku voziti bicikl i preko. Apsolutno poštujem propise i u kolima i na biciklu.

    Šta mogu da kažem? Prvo da je većina STOKA. Stoka za volanom, biciklom, kolicima za bebe i samostalno. Saobraćajna kultura nam je nula jer nema ko da je unapredi. Glavni krivac su institucije i njihov nerad i nedostatak vizije.

    Primera radi, to u Narodnog fronta nije uopšte biciklistička staza, ako ne verujete pogledajte znak. To je pešačko biciklistička staza i to ljudi ne znaju jer niko ne obavezuje bicikliste da uče propise, a trebalo bi. Samo rešenje je retardirano jer se na nivou grada skoro svuda biciklistička staza pravi na uštrb trotoara a svuda u svetu na uštrb kolovoza. Po znaku zapravo pešaci imaju apsolutnu prednost iako vam hodaju na delu obeleženom za bicikle i ne smete ih ometati. Da ne širim priču na druge stvari reći ću da je katastrofalno loš posao odrađen i od strane policije (koja ne kažnjava) i od strane parking servisa (koji ne odnosi automobile) i od institucija koje planiraju saobraćajnice i izvode radove...

    Loše vođenje saobraćajnog sistema plaćamo samo ljudskim životima. Ljudi ginu jer smo većinom, procentualno gledano idioti i to je to. Bukvalno radim na sajtu da neke stvari pokrenem sam jer se drugačije ne može u ovoj banana državi.
  • Vidoviti Limanac

    28.03.2019 14:45
    @Miki @Nsadjanin
    Vidim da ti ništa druže ne razumeš.
    Šta misliš ko u toj @Nsadjanin priči iskače ispred koga?

    Inače Saobraćajna kultura nam je slika i prilika opšte kulture. Istraga će utvrditi šta se tu desilo....
  • Svedok

    28.03.2019 14:29
    drugog dogadja
    Znam da nema veze direktno,ali tice se saobracaj i moram podeliti ovo sa vama.
    Pre dva sata u Dusana Vasiljeva,zahvaljujuci ODLICNOJ reakciji i "bezanju" skoro na one stubice, covek je uspeo da izbegne klince u jugicu koji su u punom gasu preticali kombi, koji je isao malo sporije,dakle kombi se nije zaustavio,nego prilagodio brzinu putu(srednja skola,osnovna skola,obdaniste).Malo je falilo da dodje do ceonog sudara, gde bi ovi klipani izleteli napolje jer nisu bili vezani,...Postoje kamere na skoli,neka neko pregleda snimke, dok ne bude kasno.Moglo je neko dete tu da pralazi ulicu i da ga ovaj klipan ubije.Jos jednom svaka cast coveku koji je uspeo da izbegne ove idiote.
  • Miki

    28.03.2019 14:28
    Centar jednosmeran
    @Nsadjanin
    Mogu su se složiti da su neki biciklisti bahati, ali isto tako su i neki vozači bahati. Ne mogu se složiti da u ulici Narodnog fronta postoji vrhunska buiciklistička staza, pošto ne postoji, postoji uzana biciklistička traka na pešaćkoj stazi, što je sve samo ne vrhunska biciklistička staza. Nisam pobornik vožnje biciklom po putu po kojem se voze automobili, te kad vozim bicikl biram pravce na kojima postoji biciklistička staza. Međutim, glavni problem biciklista je centar grada, gde je biciklistička infrastruktura gotovo nikakva. Saobraćaj kroz Jovana Đorđevića bi trebalo da bude jednosmeran, jer za dvosmeran jednostavno nema mesta, dakle treba napraviti neki prsten oko centra koji se vrti u jednom smeru, bilo bi mesta prvenstveno za pešake, zatim bicikliste i na kraju za automobile.
    Za sve probleme u gradu uvek je kriva gradska vlast, tačnije urbanisti koji umesto da rešavaju probleme, saobraćaja, parkiranja, stanovanja, iste samo stvaraju, poštujući isključivo pohlepu investitora i svoj privatni interes.
  • Alexa

    28.03.2019 14:16
    Slazem se!
    Vozim bicikli preko leta, ali sam i vozac. I tacno je da gomila biciklista ne postuje pravila saobracaja. Najvise u smislu da ne vode racuna i ne usporavaju kada prilaze raskrsnicama. Narocito ako nema semafora. Zapravo se ponasaku kao da su pesaci. Sto nije u skladu sa propisima. Treba da se ponasaju kao vozaci. Sa druge strane veliki broj njih i pored postojece staze voze kolovozom ili cak pesackom stazom. Takodje apelujem i na roditelje sa kolicima da ne voze decu po biciklistickim stazama (sto cesto rade na naselju), kao i da ne pustaju decu da se vijaju po biciklistickim stazama.
  • Nemanja

    28.03.2019 14:06
    @Nsadjanin

    Ja kao biciklista mogu da kažem da od ovakvog proseravanja nema goreg.
  • Jelena

    28.03.2019 14:00
    ...
    U više od pola grada nisu uspeli da reše ni biciklističke staze.
  • комша

    28.03.2019 14:00
    Ја сам и возач и бициклиста и наравно пешак. Одговорно тврдим да су СВИ бахати у саобраћају и да нам је саобраћајна култура на јако ниском нивоу.
  • Kemerman

    28.03.2019 13:58
    Kamera
    Nek puste snimak sa kamera da znamo koga da blatimo. Neko vec krenuo od gradonacelnika pa do sofera i biciklista.
  • Kole

    28.03.2019 13:56
    A gde je policija
    Proci gradom i videti saobracajne policajce da rade,isto je kao dobiti sedmicu na lotuo-u.
  • Nsadjanin

    28.03.2019 13:47
    Biciklisti su najgori
    Ja kao biciklista mogu reci da je vecina biciklista BAHATO, ne postuju se ni pesaci a kamoli neka osnovna saobracajna pravila. Redovno se vozi trotoarom IAKO postoji biciklisticka staza - i to u ulicama gde postoji vrhunska biciklisticka staza kao sto je u Narodnog fronta.

    Vecina biciklista bukvalno leti na pesake i ne pada im na pamet nigde da zastanu, a ni na prelazima ne usporavaju nego daju gas.

    Generalno je potrebno vise kulture i poznavanja propisa kod svih ucesnika u saobracaju. Pocev od pesaka do biciklistia i vozaca.
  • Žeki

    28.03.2019 13:43
    Za haos u gradu najviše krivice snosi gradonačelnik!
  • Sremac

    28.03.2019 13:29
    Kisacka je izuzetno nepregledna kada su u pitanju biciklisti koji izlecu iz bocnih ulica (dakle iza coska) i imaju metar-dva do kolovoza na koji izlaze. Jednostavno, to malo rastojanje brzo predju, jos ako ih delimicno ili potpuno zakloni A stub auta - eto recepta za nesrecu.
    Savetujem da biciklistima da ipak sidju sa bicikla pre izlaska na kolovoz, tj. pesacki - sporiji su, lakse uocljiviji, te je i vozacu, a i samim biciklistima lakse da odreaguju na eventualnu kriticnu situaciju. Vozacima, naravno, savetujem sporije i opreznije kroz Kisacku (i druge slicne ulice).
  • Zadruga zurka

    28.03.2019 13:23
    Saobracaj u gradu je jeziv. Ne postuju se pravila vozi se kontra jednosmernom zaustavlja vozilo na sred puta , jedan drugom se inati , ako vozis po propisima mozes biti lincovan , opsta nekultura ...
    Povredjenoj osobi zelim sve najbolje .
  • Salani

    28.03.2019 13:08
    Pa kad daju neškolovanim bukvama da voze autobuse, sad treba da dobije doživotnu zbog gaženja na prelazu! Svaka druga presuda je sramotna!
  • Giga Moravac

    28.03.2019 13:01
    Samo gazi


    Ne znas ko je bezobrazniji,da li biciklisti ili vozaci gsp-a.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna